Tuesday, December 23, 2008

Tak Guna, Di-Tag.

Rules ; Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng'tag' dia.


Ashura:

1. Suka benda comel
2. Suka anime, contohnya Death Note
3. Suka berlawan
4. Minat Siti, Utada Hikaru, Hujan dan bla bla bla
5. Suka melukis
6. Tak boleh hidup tanpa phone
7. Benci Anwar and pembangkang
8. Suka shuffle, jumpstyle, bla bla bla
9. Kadang-kadang gila-gila, tapi itu yang sesuai dengan dia.
10. Orang yang tak suka menyusahkan orang lain.

Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka.

1. Orang kuat pembangkang
2. Bengap
3. Kadang-kadang malu sangat dan kadang-kadang kering
4. Suka anime, contohnya GTO dan Bleach
5. Suka superbike
6. Suka semua karya-karya seni
7. Love music so much
8. Minat M.Nasir, Ramli Sarip, Sheila Majid, bla bla bla
9. Suka ninja
10. Mazrina, kawan baik dan orang yang baik dengan aku

1 comment:

  1. Kau kata aku gila?! Takpelah, memang pun, muahahaha!! Anyway, aku dah tak minat shuffle dah. Sekarang suka melalak, kukuku.. E'eh, aku tak nyusahkan kau ke? Selalunya kau jadi mangsa aku. :P Bagus bagus bagus..

    ReplyDelete