Tuesday, December 16, 2008

Memori 16.12.2008



Pertama kali aku buat journal sendiri dan untuk hari ini.. Haha! Entahlah.. Waktu nak ambik buku SPBT, I saw her. Ya, orang yang selalu aku ambik berat, Mazrina. Berbaju merah. Haha! Aku tak taulah tapi aku dapat rasa... Dia bersikap acuh tak acuh bila aku lalu depan dia. Macam.. Persekitaran aku jadi dingin tiba-tiba.. Harap takkan jadi macam tu lagi. It would make me downhearted again. I want to see her smiles again.

Catatan 8.30 malam..
Mama minta aku belikan top up dia pukul 7.50 malam tadi. Entah kenapa, dia hulurkan aku RM5, katanya buat belanja. Dan.... Lebih dari itu, mama suruh tunggu sampai hari Sabtu ni, sebab dia akan dapat gaji dalam minggu ni. Mama nak bagi aku duit, tukar speaker handphone. Ya, aku ada kata tentang handphone aku yang banyak rosak. Tapi aku kata kat mama RM50 aku dalam bank, biar habis dalam akaun aku. Tapi, mama suruh tunggu gak. Apapun, aku bersyukur untuk ni. Arrigatou okasan!

Sekarang ni Aiman, Fikri, dengan Syarul.. Lumba kat jalan Tesco tu. Aku tak ikut, pasal bapak aku tak bagi bawak laju-laju kat jalan tu, apa lagi nak lumba. Aku tunggu diorang kat Kopitiam. Nasib baik, dia tak bawak laju-laju. Baguslah kalau macam tu. Kalau dia accident masa tengah bawak laju, tak gunalah aku sebagai kawan dia.


2 comments:

  1. Ok lah tu! Selalunya kau yang ye-ye nak tukar speaker phone tu. :)

    ReplyDelete
  2. wakakah... mazrina??
    emm...korung nie..
    ish3

    ReplyDelete